Fotosession för våra gröna grabbar
2022-10-19 20:54

FOTOGRAFERINGSDAGS FÖR GRABBARNA

Under tisdagskvällen, 18/10, så genomförde Fristad GoIFs 2013 födda grabbar en fotosession i Nya Fristadhallen.

Det var BILDEXPERTEN som fanns på plats.
Några som alltid levererar snabbt och med hög kvalitet.

Alla kunde tyvärr inte deltaga denna kväll men de 12 stycken som var på plats visade alla upp sina bästa leenden och det var härlig stämning som flödade.

Samtidigt som fotosession pågick hade också klubbhuset byggt upp lite i entrédelen, dit man efter allt blixtrande kunde bege sig för att beställa nya klubbor, skor, träningskläder med mera.

Enligt rykten införskaffades en del innebandyglasögon och även en och annan klubba.