Mission X 4 samt matchspel 4 mot 4
2022-03-27 13:12

Säsongens sista pass i Hedahallen är genomfört

Då är säsongens sista pass i Hedahallen genomförd.
Det blev ett pass som innehöll FYRA (4) stycken så kallade Missions innan 4 mot 4 spel tog vid.

Mission 1: ”Tysta sargen”
Sarguppsättning utan att prata där man med hjälp av gester i tysthet tog hjälp av varandra och satte upp sargen själva.

Mission 2: ”Vulkan Ön”
Förflyttande av laget genom ”lavan” till innebandysidan.
Detta med max 10 nedslag i lavan.

Mission 3: ”Följa John uppvärmning”
Alla först en gång där man leder och visar en övning som alla härmade.

Mission 4: ”Rita och Genomföra”
Att tillsammans rita upp en övning på Whiteboardtavla. Tillsammans sätta ut streck och förklara den, sedan ställa upp sig,,förklara och hjälpa varandra genomföra övningen.

Samtliga momenten, Missions, klarades av på ett mycket bra sätt och det efterföljande 4 mot 4 spelet , vilket innehöll olika små delmål,  var också otroligt bra.

Endast 10 spelare på plats denna söndag men ett gäng som visade upp full energi med mycket teamwork och härligt go.

/Coach M