Fotboll

Webbshoppen är öppen för klubbkläder för fotboll
2022-02-23 19:44

Nu är vår webbshopp hos Intersport öppen för att beställa klubbkläder och accessoarer med både Fristad GoIF loggan och för FSB loggan (lag från 13 år)

Utifrån det läget som vår omvärld befinner sig fortfarande i efter pandemin så är det lite längre leveranstid på vissa produkter samt några kan vara restade.

Lagren fylls på succesivt så det är bara att gå in och prova så ges beskedd när orden har lagts.

Som vi har berättat innan så är vårt nya märke PUMA och vi ser gärna att vi nyttjar våra klubbkläder/träningsklöder på träning och när är på matcher. Detta är ett steg i vår profiliering att framhäva vårt klubbmärke och klubbgemenskap när vi representerar vår förening.

Behöver man prova ut klöder så finns det på Intersport och vi ser över möjligheterna att även ha en klubbkväll där det finns prover och möjlighet till beställning.

Snabblänkar till vår webbshopp

Intersport Fristad GoIF loggan

Intersport FSB loggan

Information om våra webbshoppar

Intersport
För att kunna beställa varor så att det tillfaller Fristad GoIF lojalitetsbonus så klicka på följande länk

Det finns 2 sätt att ansluta sig till Club Intersport + föreningskoppling:
1. Första gången så behöver ni skapa ett konto hos Intersport (görs via länken) om ni redan har ett konto så behöver ni göra en koppling mot Fristad GoIF för att vi skall få lojalitetsbonus.
2. När ni gör en Webbeställning, så är en ruta för ”föreningsanslutning” förkryssad, så där kopplas man vidare direkt till anslutningssidan

Nytt från 29 april.2021-05-10 11:56
Ungdomsavslutning 2020!2020-09-21 10:39