Fotboll

Information från Intersport om klubbkläder
2019-04-23 14:16

Hallå där Fotbollsspelare i en Intersportförening.

Nu är fotbollen verkligen på gång att starta för både stora och små spelare. Därför vill vi påminna er om att beställa era klubbkläder innan vi gör nästa summering den 30de April.

Så här går det till:

Gå in på www.intersport.se  välj ”Team” upp till höger, välj därefter ”Till er förening”. (en hel föreningar har även direktlänk från resp förenings hemsidor).

Gör er beställning på Webben, fyll i ev namn och initialer. Gå till kassan och betala. (det är förskottsbetalning som gäller, och ingen returrätt på varor med föreningsnamn och med personliga namn/initialer. Men genom Intersports samarbete med betalningstjänsten ”Klarna” kan ni ändå få lite längre betalningstid.)

Provkollektion på föreningskläderna finns längst ner till höger i Knallelandsbutiken, och är tillgängliga under alla våra öppettider (glöm ej att hänga tillbaka proverna på rätt plats, så även fler kan hitta rätt.) Notera gärna vilka storlekar mm ni provar på ”kom ihåg” talongen, som finns i butiksstället.

Vi summerar beställningarna den 14:e samt ”sista” varje månad. Leveransbesked via SMS kommer ca 2-3 veckor senare. Avhämtning sker oftast i Knallelandsbutiken.

PS: I samband med er Webbeställning så kan ni också ansluta ert Clubkort till er förening, ex  ”Club Intersport/Sjömarkens IF”, och ge er förening  3% i bonus på det ni handlar på Intersport Sverige. ( dock ej Webordrar som räknas som ett föreningsköp).

Med vänlig hälsning

Anders Persson & Tony Johansson